tisdag 19 mars 2013

Vinnaren av JOTEX puff är.......


...............MARIA, Stort grattis!
Hoppas du kommer ha mycket nytta av denna härliga puff!
Jag då sitter man här och jobbar i snöyran??
Detta är inte klokt och i morgon är det vårdagjämning???
När skall vi få riktig vår!
Kommer senare idag dela med mig om vad jag håller på med just nu???
Det handlar om vår och trädgård, men nu skall jag ta en kopp till och värma mig framför brasan!
Ses lite senare, tack alla ni som var med och tävlade!
Ha det bra i snö kaoset!
Kram Anna

2 kommentarer:

Sirpa sa...

Hej!
Grattis till vinnaren!
Vill önska dig en skön tisdag kväll i värmen o mysa! Vem tror att vi har officiellt vår!
Kram Sirpa

Photo by Maria sa...

Men oj... Vad glad jag blir.. Tack!!!!!

Hur gör jag för att få den hem till mig??

Tusen tack igen..

Kram Mia