fredag 22 mars 2013

KEEPER???

ÄNTLIGEN FREDAG!!!!
  Idag bjuder jag på en bildkavalkad över vårt
 vår pimpade vardagsrum!
Jag var trött på det vinröda och kände för vitt, grått och massa krispigt gröna vårblommor.
När sommaren sen kommer kommer jag att blanda in lite blått, precis som jag gjorde förra sommaren.
Den största förändringen är kuddarna från Chhatwal & Jonsson, som jag hittade hos
 Maria på Lilla Villa Vita, en helt underbar butik. 
Passa på, många bra helgerbjudanden nu!

 Vad tror ni??? 
Är kuddarna en keeper eller?
Jag gillar dem starkt, vad tycker ni?
 Har alltid trott att denna gamla stol som också har en kompis i sovrummet skulle bli beige....
......... men nu lutar det åt grått, vad tror ni? 
Den gamla  slitna målningen går åt cream, så jag tror att grått dämpar och beiget gör det mer gult.
Vill gärna ha kvar den slitna och nötta looken!




Här ser ni nästan hela vardagsrummet från köket. 
Visst är kastajekvistarna helt underbara!
Det är viktigt när man inreder eller ändrar att försöka hålla samma stil och färgskalan i en öppen planlösning. 
Annars kan det lätt kännas rörigt och obalanserat.
Nej nu skall jag snart till frissan för lite slingor och klipp, sen bär det av till Paradiset för några dagar. 
Om vi kommer dit, massor av snö på Österlen!?
Ha en toppen fredag!
Stor kram Anna

1 kommentar:

Sirpa sa...

Hej! Vad fint du har! Gillar de trälådorna på väggen!
Jaha, andra gången idag att jag läser att nån ska till frissa! Ja, jag undrar om det är ett påminnelse för mig att jag måste dit:/
Har en mysig kväll!
Kram Sirpa♥